tja

tja bloggen!!

har inte skrivit idag klockan är ju över tolv!! smart jag e !!

ha inte mkt att skriva!! mer om helgen kommer!!

slänger in lite bilder på favvodjuren!

söt apdjur
söt gorilla
 söt gris
vill ha en sån här söt mus


 söt katt



ska köpa den här nästa vecka!!! den ska heta muppis, skit söt
älskar han så mycket
även om han är lite annorlunda och någon har gjort narr av honom kommer han alltid att vara som en bror
för mig.. nej, en son. jag älskar dig, muppis!! ska bli så kul att få hålla dig i min famn igen.
du fattar inte hur mycket du betyder..

nu ska jag sova, innan jag gråter ihjäl mig av längtan.

Kommentarer
Postat av: Tess

kul att du kika in hos mej igår hoppas du kommer tillbax :)

kram

2009-02-20 @ 12:47:36
URL: http://misstessan82.blogg.se/
Postat av: linn

aaaaaaaaaahahaha!

2009-02-20 @ 14:37:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0