SLITET!!

Hej bloggen, idag har jag än så länge bara suttit o tj1llat med tezza!! lite bakis... :(
 <<< Taggad ett tag iaf!! muhaha

Kvällen började jävligt sämst iaf.. Jag började hemma med o knäppa en öl med min lillebror o hans kompisar, det var väll sådär gött, sen kom patrik och allt mer eftersom droppade de ba in folk. Mitt i allt skulle vi gå o möta spidaah, men ingen spider syntes.. utan det var en hög på 9 pers.. Som jag AAALDRIG träffat förut i mitt liv. Men det var skoj ändå ,lite nytt folk. Blablabla, finns inte mkt o säga.. Tagg o otagg, de var grejjer. Kanske blir lyckat ändå!!!!!!!!!!! :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D 

Ps. Jag har flyttat hem till tezza. vart utkastad hemifrån :] Ds.

  AS STOLT!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0