halå

tja
igår blev de filmkväll

med majk tezza sanne catta och eva
vi såg på saw 2, den var skithemsk... satt och skrek hela tiden
mmm.. inte så kul att sova sen.. visste ju inte vars jag skulle
vakna upp liksom!!!!
men jag vaknade hemma.. det var ju bra, ingen sawis som tagit mig

ikväll ska vi supa


fast inte med sånna här götti-drinkar utan med....


kanske inte lika underbart men....
det duger i krig =D och jämt annars!!! jag har ju inte råd med så mycket annat

jaja, ny design, va tycks??? är skitnöjd..
all mat får mig att hungra, tänk bara på att äta en såndär saftig korv där uppe
eller dendär supersmarriga hamburgaren!! gud, jag hungrar ihjäl
ska ut och käka lite snö nu

Kommentarer
Postat av: Anonym

sv. okej :) jag dricker inte så ofta nu längre, drack mkt förr men nu satsar jag på idrotten och jag vill inte supa bort mitt utseende som många gör :)

din nya design är fin :) ha en bra dag!

2009-02-21 @ 16:35:42
URL: http://lindblommalin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0